Nazwa usługi: |
REJESTRACJA ZWIERZĄT NALEŻĄCYCH DO GATUNKÓW PODLEGAJĄCYCH OGRANICZENIOM NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA UNII EUROPEJSKIEJ |
|
|
Kogo dotyczy: |
|
|
|
Podstawa prawna: |
Ustawa Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 55)
|
|
|
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi: |
- Wniosek o dokonanie wpisu do rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom (do pobrania w urzędzie lub na stronie internetowej).
- Załączniki:
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
- kserokopia zezwolenia na import zwierzęcia do kraju, albo
- kserokopia zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku, albo
- • kserokopia dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli, albo
- kserokopia innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia
- wyżej wymienione kopie dokumentów powinny być, zaopatrzone w numer nadawany według numeracji ciągłej, datę wystawienia, pieczęć i podpis osoby sprzedającej, informację o liczbie zwierząt, dla których została wystawiona, a jeżeli kopiowany dokument dotyczy więcej niż jednego gatunku, także o ich przynależności gatunkowej
- Wniosek o dokonanie wpisu powinien być złożony w terminie 14 dni od dnia powstania tego obowiązku.
|
|
|
Opłaty: |
Opłata od dokonania wpisu do rejestru zwierząt - 26,00 zł
Wpłaty dokonywane na konto Urzędu Miejskiego w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz
Nr konta: 61 9582 0000 2000 0000 0358 0008 |
|
|
Czas realizacji: |
Niezwłocznie. Do 30 dni; w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie organ informuje stronę podając przyczynę zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy. |
|
|
Tryb odwoławczy: |
Nie przysługuje |
|
|
Wybór podmiotu: |
|