Nazwa usługi: ZMIANA WPISU DO EWIDENCJI SZKÓŁ I PLACÓWEK NIEPUBLICZNYCH
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Miliczu

Wojska Polskiego 38/

56-300 Milicz

tel.: 71 38 30 645

faks: 71 38 40 704

   
Wymagane dokumenty:
  • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych Załączniki: • w zależności od tego czego dotyczy zmiana we wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych Do wglądu: • dowód osobisty osoby ubiegającej się o zmianę we wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych
   
Sposób załatwienia sprawy: DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI 2012-11-12
   
Opłaty:

Brak.

   
Czas załatwienia sprawy: Do 30 dni.
   
Tryb odwoławczy: W przypadku decyzji o odmowie dokonania zmiany we wpisie do ewidencji wnosi się odwołanie do Dolnośląskiego Kuratora Oświaty we Wrocławiu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z późn. zm.)
- Art. 82
   
Inne informacje: Zaświadczenie o zmianie we wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych wydaje się tylko w przypadku zmiany danych zawartych w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych, pozostałe zmiany nie powodują konieczności wystawienia zaświadczenia. Odbiór zaświadczenia o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych może nastąpić w jednej z dwóch form: • osobiście przez wnioskodawcę, • za pośrednictwem poczty. O formie odbioru decyduje wnioskodawca. W przypadku barku kompletu wymaganych dokumentów lub gdy statut szkoły/placówki jest sprzeczny z obowiązującym prawem, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia lub poprawy i złożenia w sekretariacie Starostwa.
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne:
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: