Nazwa usługi: USTANOWIENIE TRWAŁEGO ZARZĄDU DLA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WŁASNOŚĆ POWIATU MILICKIEGO
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Miliczu

Wojska Polskiego 38/

56-300 Milicz

tel.: 71 38 30 645

faks: 71 38 40 704

   
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o ustanowienie trwałego zarządu (wnioski mogą składać samorządowe jednostki organizacyjne Powiatu Milickiego) Dokumenty do wglądu: • Wyciąg ze statutu jednostki, określający zakres jej działania.
   
Sposób załatwienia sprawy: DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI 2012-11-12
   
Opłaty:

Brak

   
Czas załatwienia sprawy: - jeden miesiąc,
- dwa miesiące w przypadku konieczności sporządzenia operatu szacunkowego i uzyskanie zgody Rady Powiatu
   
Tryb odwoławczy: do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Ustawa
Ustawa z dn. 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: wniosek.doc
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: