Nazwa usługi: UZGODNIENIE KIERUNKÓW REKULTYWACJI GRUNTÓW LUB UZYSKANIE DECYZJI O ZAKOŃCZENIU REKULTYWACJI GRUNTÓW
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Miliczu

Wojska Polskiego 38/

56-300 Milicz

tel.: 71 38 30 645

faks: 71 38 40 704

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu kierunku i terminie wykonania rekultywacji gruntów lub decyzji o zakończeniu rekultywacji gruntów. Załączniki: • decyzja udzielająca koncesji na wydobywanie kopalin (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). • dowód stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością, np. umowa kupna - sprzedaży, umowa darowizny, umowa dzierżawy, skrócony odpis księgi wieczystej (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). • mapa z naniesionymi granicami terenu objętego wnioskiem oraz terenu i obszaru górniczego (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). • opis projektowanych prac rekultywacyjnych ze wskazaniem funkcji pełnionej przez obszar wymagający rekultywacji (dla uzyskania decyzji o kierunku rekutywacji). • pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomoctnictwa (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty • w przypadku decyzji określającej stopień ograniczenia lub utraty wartości użytkowej gruntów dwie odrębne opinie rzeczoznawców ustalające rozmiar ograniczenia wartości użytkowej gruntów • dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej • projekt rekultywacji zawierający opis przeprowadzonych prac rekultywacyjnych (dla uzyskania decyzji o zakończeniu rekultywacji gruntów)
   
Sposób załatwienia sprawy: DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI 2012-11-12
   
Opłaty:

Opłatę skarbową w wysokości 10,00 zł należy uiścić w kasie Starostwa Powiatowego lub u inkasenta albo przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Miliczu 61 9582 0000 2000 0000 0358 0008

   
Czas załatwienia sprawy: w ciągu miesiąca od daty złożenia podania,
w ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia podania w przypadku kiedy przepis prawa wymaga uzgodnień z innymi organami
   
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, Pl. Powstańców Warszawy 1 za pośrednictwem Starosty Milickiego. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 03.02.1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121 poz. 1266 z późn. zm.)
Ustawa
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne: WNIOSEK_Ustalenie_kierunku_rekultywacji_dla_gruntow_wylaczon.pdf
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: